måndag 15 augusti 2011

Köksrenovering.

Hej hej allihop.

Här håller köksrenoveringen på för fullt.
Efter jobb och träning i dag kommer jag hem till ett kaos.
Prylar och spån typ i hela huset,maken håller på för fullt med att sätta upp fläkten.
Som visar sig vara lite bökigt,men nu sitter den där .ÄNTLIGEN.
Hela helgen har det slipats och målats och imorrn ska jag hänga lite tapet ..
Det börjar faktiskt ta form nu..skönt.
Vi började nämligen i påskas med att riva 2 st väggar för att få ett större kök och även få in mera ljus i v-rummet.Vi har köpt ett lidingökök ifrån ikea som är jättefint.
Även om det är ett lantligt kök så valde vi svarta bänkskivor.Här kommeer en lånad bild..




Just nu när jag sitter och skriver så ropar maken att han hittat kameraladdaren till min lilla röda kamera..jippi jippi nu kan jag börja ta lite fina bilder ,så ni får se hur jag har det..
Nä nu tillbaka och fixa lite mer innan sängen..

                                                                               kram :)


1 kommentar:

  1. Herr Strömming kommer och elar hos er snart ;)

    //Danne

    SvaraRadera