måndag 12 september 2011

Blääää...

Hej hej,,,

Idag är det bara skit.....
Först så är jag så trött så att jag skulle kunna somna stående,,
Och sen blir jag så ledsen när en vän till mig mår så dåligt..och jag kan inte göra ett skit åt det.
Fan vill bara gå och gömma mig och komma fram när allt är bra igen..

Annars så har helgen varit jättebra med massor av roligt som hänt.
Jag är med i en vinklubb med 7 andra tjejer som
träffas var tionde vecka för att prova goda viner och att äta gott.och det gjorde vi i Lördags.
Dock så var vi bara 5 st som drack för att 2 st hade fått förhinder och en av
tjejerna berättade att hon är gravid  ..puuhaa
Men kära N jag är jätte glad för din skull..
Nej nu går jag och drar något gammalt över mig och kommer tillbaka imorrn..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar