måndag 19 september 2011

Nu går det inge bra för mig..Fuskar massor med maten , det är skit svårt att vara duktig..
Det funkar ok fram till eftermiddagen sen spårar det ut..Fattar inte varför jag inte har någon
motivation...Och sen kommer helgen och då är det kört...Tänk om man kunde ta ett piller så man vaknade smal..
Nog om detta tjat..
Dom här fina presenterna fick jag av min vän Anna i helgen..En försenad födelsedags present..
Snacka om att jag blev glad..
Kram på er..:)




Tre små fina skålar och ett jätte fint armband..
Tusen tack Anna :)

4 kommentarer:

  1. Åååh ,vet du, jag har också en sån skål =). De är så jäkla fina!!!

    Och vilket fint halsband.

    Du, ibland är det bara så, att motivationen inte finns, inte heller diciplinen och då är det ju lättare att ge efter. Men det kommer dagar då du kommer känna dig motiverad igen.
    Det är jag helt säker på.
    Tänk på att allt har en mening, och det är långt kvar till du fyller 35 ;).

    Ha en god natt.
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Jävligt snyggt armband!

    //Danne

    SvaraRadera
  3. Du har så rätt.. Fast man vill ju nuuuuuuu.
    Jag måste ta tag idetta nu på RIKTIGT..
    kram

    SvaraRadera
  4. De är du värda vännen min.
    Det är en ny dag imorgon och då kandu glöma de dagar som inte va bra och fokusera på att idag ska bli minst lika bra som de bästa dagar som varit.
    Kram på dig
    /Anna

    SvaraRadera