tisdag 6 september 2011

Gruppmöte på itrim..

Hej ,,,
Idag var det dax för gruppträff på itrim,,alltid lika kul..
Riktigt bra möte som handlade om självkänsla och självförtroende och positiva tankar..
Det bästa va ju att vågen visade -1,2 kg fasiken vad skoj äntligen så går det neråt..

Helgen bestod utav att lägga plattor utanför ytterdörren ca 5 kvadrat..
Lägger ut en bild imorrn på det..
Kul med sådant som syns på en gång,blev som en helt ny entré..
Mina tankar kring LCHF blir bara starkare och starkare mår jätte bra i kroppen och i huvudet..hihi
Fast jag hade det lite jobbigt i helgen med mag smärtor och illamående..Fast jag vet att man kan må så när man övergår till en sådan strikt diet..Sockret (giftet) går ur kroppen..
Det är bara att genomlida..
Var även förbi bokhandeln idag och såg en bok som verkar riktigt bra..funderar på att köpa den..


Sov så gott :)

3 kommentarer:

  1. Ja, den boken finns även i en annan version. Den heter då "LCHF för kvinnor". Den verkar desto bättre =).

    Kul att vågen visade minus. Mindre kul att du mådde dåligt i hgelgen, men det går över =).

    Ha en god natt.
    Kram/
    Luiza

    SvaraRadera
  2. Jag läste just om LCHF diet i en annan blogg jag följer ;).
    En kompis på jobbet har kört LCHF och gått ner 20kg (vet ej på hur lång tid), men han säger att det är det bästa han någonsin har gjort och vill aldrig tillbaka till sin "gamla" kost igen!!

    //Danne

    SvaraRadera
  3. Vet du Luiza det var faktiskt den boken jag menade ser jag nu, tog bara fel kort...ops..Den verkar faktiskt jätte bra..Jag ska nog köpa den i present till mig själv...
    Danne man mår jätte bra av LCHF,, kommer du ihåg att jag körde det för ett år sen oxå..det är super har fått med mig rille oxå...kramiz

    SvaraRadera