fredag 2 september 2011

Renovering...

Hej!!!!!

Denna helg kommer att vigas till målning utav groventré och plattläggning utanför ytterdörren...
Jag har redan ont i kroppen..ajajaj
Vi ska även hinna med att fira min mans systerbarn som fyller 4 år..hralllaalllla

Föresten nu har jag börjat min LCHF diet..känner att jag måste välja att hålla mig till en sak,
funkar inte annars .Börjar bli trött på detta jojande upp och ner..Och redan efter en dag så känns det på magen den pyser ihop som en ballong.Detta kommer att funka..Så ar det bara..
Ser i fram emot nästa vecka för då firar itrim centret som jag går på 3 år ,
så det händer en massa kul hela veckan..
Först på måndag blir det BH skola och sen ett pass Zumba,
Tisdag är det dax för grupp träff och avslutningen på fredag en föreläsning som kommer att hållas på ett hotell i närheten som heter En jojobantares bekännelser...Men först mingel på itrim..Kommer att bli
 jätte kul..Och där i mellan ska jag klämma in en date med en super härlig tjej som oxå bloggar..
Detta är vad som händer just nu,,Ska bli spännande att se om det hänt något på vågen efter helgen!!

Kram kram och ha en härlig helg :)

1 kommentar:

  1. Hej svejs där i fredagsmyset....eller är det i måleriet:) Lchf passar dig sk-t bra för dig. Så roligt att du ska iväg på blogg date....hälsa från mig (om det nu är den jag tror det kan vara:)).

    Kram Carro

    SvaraRadera