fredag 16 september 2011

Härliga Fredag....

Äntligen fredag....

Ikväll blir det mys middag med mannen..
Kycklingfilé med färska kantareller och bacon och till det blomkålsmos...
Och till dessert en choklad och kokos pannacotta toppat med hallon..
Jag kommer nog somna fint i soffan ikväll..
Nääää jag ska faktiskt åka och hälsa på min pappa som för en vecka sen fick sin första cellgifts behandling och han har inte mått så bra men nu har det vänt..
Så jag ska skämma bort honom med dessert...:)
Sedan i morgon så ska vi åka till ett par kompisar och äta kräftor och dricka vin..Ska bli riktigt kul,
vi kommer att sova över så det passar perfekt att gå ut i skogen på söndag och plocka svamp,
skönt för då får hundarna springa ruset av sig..
Dom har nämligen en hund som Östen älskar att leka med..

Trevlig helg :)

1 kommentar:

  1. Åååh, så mysigt med fin middag ikväll, och lite dessert på det =).
    mumma...

    Hoppas din pappa kryar på sig snart och mår massor med bättre.
    Krama han lite från mig.

    Ha en fin helg, låter supermysigt.

    Kramar.
    Luiza

    SvaraRadera