onsdag 7 september 2011

Bröllopsdag

Hej alla vänner,,,

Idag firas det bröllopsdag här i trollbäcken..Hela 9 år sen vi stod där i kyrkan en helt fantastisk dag..
Jag fick jättefina blommor av rille han är gullig han..


Detta ska firas med choklad pannacotta gjord på LCHF recept..mums.
Imorgon händer det roliga saker först skjutsa Rille till centralen för han ska åka en rolig rock kryssning med lite grabbar, och sen drar jag vidare hem till bästa Luiza för en träff och jag lovar att det finns saker att prata om,,helt sjukt att träffa någon som man delar så mycket gemensamt med..
Här kommer bilder ifrån helgen..

Ha det så bra för nu ska det mysas i soffan..

Innan...




3 kommentarer:

  1. Din finaste yster :-p7 september 2011 kl. 19:48

    SHIT vilket skillnad, skit snyggt ;-) Pöss syster

    SvaraRadera
  2. Men shit vad kul att du har börjat blogga, det har jag missat. :)
    Måste läsa igenom allting då, men du har mina tummar såklart!
    Kram Sara(delade rum med Joanna på Scandic, på bloggträffen.)

    SvaraRadera
  3. Hej hej Sara!!!!
    Jo nu är jag igång minsan...Jag är ju nybörjare på detta men det tar sig...Vad roligt att du hittat hit och jag följer dig på din blogg med..
    Nu får vi hoppas att det blir ett plus
    snart..Det är verkligen dax för det...Kul att du gillade mitt kök..Det är lite kvar men snart är det klart,,jag lovar att jag ska försöka lägga upp lite före bilder med...kramiz malin

    SvaraRadera