onsdag 14 september 2011

Härliga Onsdag...

Hej mina vänner :)

Idag känns det bättre och jag pratade med syrran just och jag vet inte vad hon gjorde men gladare blev jag..Först va jag slö och sket i träningen idag IGEN men när jag kom hem blev det turbo,,, 
fram med damsugaren plocka iordning i köket sätta på en tvätt och även måla lite.....
Känns bra..nu in och ta en regnskur och iväg till IKEA,,blev inge av med det igår..
Mannen var för trött..


Här är en bild på Östen som sitter och gosar hos husse..
Min bortskämda lilla vovve :)

3 kommentarer:

  1. Hej! Hittade hit från ovanstående (Luiza) och satan var söt eran lille staffe är! Vart är han ifrån? Har länge funderat på att jag vill ha hund men har aldrig vågat ta steget.
    Och då särskilt en staff eftersom dom verkar så otroligt härliga. Nu när det går mindre bra på barnfronten så börjar jag mer och mer fundera över en sån charmknutte, men måste nog lära mig mera och träffa några innan.

    Ha det toppen, Mvh

    SvaraRadera
  2. Hej Sussi,,,
    Välkommen hit...
    Jag säger bara skaffa dig en staffe,,,,det finns ingen härligare hund..verkligen en familjehund.
    Dom är så gosiga och snälla visst finns det temprament och kamp men med en hård uppfostran så blir dom super härliga..det är ju du som bestämmer..och inte vovven..en staffe som inte få vara med i familjen mår inte bra ,,det ska sittas i knät sovas under täcket och dom är jätte bra med barn oxå.
    jag ångrar mig inte..vi köpte östen på garpenborgs kennel,och jag kan verkligen rekomendera henne , super trevlig och riktigt duktig och hundar e hennes liv..hon har även en blogg som du kan kika på..garpenbloggen.
    Hoppas du väljen en staff :) om du bor i stockholm så kan du alltid få gosa lite med östen..hihi tjing tjing och lycka till :)

    SvaraRadera