fredag 9 september 2011

Hej hej,,,

Gud så kul att se att det är så många som följer mig..Hej alla nya!!!!
Måste bara säga att jag är nybörjare och jag ska skriva ihop lite bakrund när det just gäller IVF och våran barnlöshet..
Jag ska jobba på det i helgen..:)
Har just kommit hem ifrån en show som heter En jojobantares bekännelser...
Den var super skoj och man fick skratta riktigt ordentligt..Hon pratade av egen erfarenhet av att ständigt banta och nu hur hon har lyckats...Hur kul som helst...
Måste även berätta att jag hade en riktigt rolig träff med härliga Luiza i torsdags..Mycket skratt och även en massa allvar..Kul att prata med någon som förstår..

Nu ska kilorna pressas ner till nästa IVF för jag längtar sååååå efter en bebis..
Så imorrn blir det en riktig skön power walk med hunden..

Sov så gott :) kram

2 kommentarer:

  1. Att man kan bli så glad och tårögd över ett par ord :') men jag vet att du kan om du bara vill och jag vet att du kommer lyckas du är ingen annan än stål Malin min stål Malin puss och kram din S

    SvaraRadera
  2. Vad kul att det var en bra "föreläsning" som fick dig att skratta lite med =).

    Ha en underbar kväll med tjejerna =):

    Kramar i massor.
    Luiza

    SvaraRadera